Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Když zuby bolí.

Článek psaný na pokraji zoufalství..:)

Musím se Vám svěřit. Už mě totiž nikdo nechce poslouchat..:)

V pátek jsem byla u zubaře na vytržení dolní osmičky - tzv. zubu moudrosti. I když já bych mu spíš dala název - zub umučení..:)

Na samotný zákrok jsem se strašně těšila, i když to asi vypadá podivně:) Ale jelikož je dneska zubař "nedostatkové zboží"- a čekání na utrpení:) bývá dlouhé, nemohla jsem se dočkat až bude zub konečně venku, a já budu mít jak se říká - "svatej klid. To jsem se ale přepočítala..:)

Sice mě kamarádi předzásobili zaručenými hororovými "veselými" příhodami z "natáčení":), ale já nad tím mávla rukou, protože já jsem přece na rozdíl od nich strašná hrdinka..:)

Nastal den "zub" D. Samotné trhání probíhalo celkem poklidně, pouze asi deset minut:) Ne, to přeháním:) Bylo to asi pět minut, ale určitě znáte ten pocit, kdy po píchnuté injekci čekáte na "smrt" a tuhnete a tuhnete..Někteří téměř doslova..:)

Když jsem s úlevou poděkovala - tak mě napadá, zubař je asi jediný člověk, kterému děkujeme za bolest a za to, že nám něco vzal:) - a rychle za sebou zavřela dveře, byla jsem v tu chvíli fakt šťastná, že je utrpení "mladého Boháčka" :) konec. To ale byl snad největší omyl v mém životě. To co následovalo potom, bych snad nepřála ani svému největšímu nepříteli.

Můj nejintimnější:) přítel je teď mražený špenát:) Tváří v tvář spolu usínáme a taky se tak budíme:)Vypadám teď jak chodící reklama na tenisový míček. Ale prý může být i hůř...:)

V noci jsem si v zoufalství vyhledala stránky o vytrženém zubu moudrosti, a to co jsem tam našla, by vystačilo na dvě hororové knihy:)

Celý chat zoufalých lidí, radících si navzájem ve své zubní bolesti. Pravda, za některé rady jsem byla ráda - teda krom té o vysekání zubu bruslí:) -  i když jinak mám Toma Hankse ráda, ale film "Trosečník", bych opravdu teď nechtěla znovu vidět..:)

Alespoň jsem ale zjistila, že si tím prochází spousta jiných lidí a nezbývá než vydržet a doufat, že se třeba už zítra ráno neprobudím, jako "lakomý křeček":)

Tak mi prosím držte palce, ať se dnes konečně už trochu vyspím a ten špenát už budu potřebovat pouze k obědu..:)

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Lucie Prochazkova | středa 30.1.2008 17:50 | karma článku: 12,41 | přečteno: 1140x
  • Další články autora

Lucie Prochazkova

Života pokusy

V životě se má prý zkusit všechno, třeba i založit blog :)

24.3.2008 v 11:43 | Karma: 10,00 | Přečteno: 857x | Diskuse| Ostatní

Lucie Prochazkova

Husákovy děti - nostalgie dětství vs. komunistická ideologie

Patřím ke generaci tzv. "husákových dětí". Komunismus provázel moje dětství a téměř i dospívání.

6.3.2008 v 16:20 | Karma: 19,89 | Přečteno: 1511x | Diskuse| Ostatní

Lucie Prochazkova

Piš radši o lásce, nebo za chvíli dostaneš do držky..

Tuto sms mi poslala moje jinak velmi slušně se vyjadřující sestra, která tak reagovala po přečtení diskuze pod mým článkem :)

4.3.2008 v 18:12 | Karma: 14,40 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Ostatní

Lucie Prochazkova

Letní pionýrské tábory - moje trauma z dětství

"Pionýráky" jsem v dětství nesnášela. Na jednom jsem trpěla v promoklym stanu, na druhym jsem prožila téměř šikanu a na třetím jsem utrpěla málem infarkt z údajné stezky odvahy :)

2.3.2008 v 8:36 | Karma: 34,11 | Přečteno: 10536x | Diskuse| Ostatní

Lucie Prochazkova

Český lev - za chvíli to vypukne

Blíží se vyhlášení Českého lva za rok 2007 a já netrpělivě očekávám jeho zahájení :)

1.3.2008 v 18:12 | Karma: 10,04 | Přečteno: 936x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 43
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1108x
jsem (p)savec od přírody:)
oblíbený citát - Kdo vítězí nad lidmi,je mocný.Kdo vítězí nad sebou,je nejmocnější./Lao-c´/

Seznam rubrik